Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Συνέντευξη Χρήστου Παππά στον Eric Verhaeghe: «Η Ελλάδα υπήρχε πριν την Ε.Ε. και θα υπάρχει και μετά»


Συνέντευξη Χρήστου Παππά στον Eric Verhaeghe: «Η Ελλάδα υπήρχε πριν την Ε.Ε. και θα υπάρχει και μετά»
Συνέντευξη στον Eric Verhaeghe όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Εμπρός"
Η Ελλάδα και η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Μακεδονία και η Κωνσταντινούπολη, ο Μεσοπόλεμος, η Γερμανία και το ελληνικό χρέος, είναι τα θέματα επί των οποίων κινήθηκε η συνέντευξη την οποία παραχώρησε στον Βέλγο δημοσιογράφο Eric Verhaeghe ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή, Χρήστος Παππάς. Ο δημοσιογράφος ο οποίος έχει μόλις πάρει συνέντευξη από τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ρωτά για την κατάθεση φακέλου από την Χρυσή Αυγή στην Δικαιοσύνη για τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ (την παραμονή των πολιτικών διώξεων εναντίον του κινήματος των Ελλήνων Εθνικιστών). «Τι έχετε εναντίον του ΠΑΣΟΚ;» «Το ΠΑΣΟΚ είναι εναντίον του ελληνικού λαού», απαντά ο Χρήστος Παππάς, «τον έχει καταληστεύσει. Έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης για την σημερινή κατάσταση με την διακυβέρνηση Παπανδρέου και Σημίτη».

Η Χρυσή Αυγή, η Γερμανία, και πώς θα βγει η Ελλάδα από την κρίση
Eric Verhaeghe: Κ. Παππά σας ευχαριστώ πολύ που με συναντήσατε. Η πρώτη ερώτηση: Γιατί η Χρυσή Αυγή ονομάζεται Χρυσή Αυγή;
Χρήστος Παππάς: Από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 που ιδρύθηκε η Χρυσή Αυγή, η πλήρης ονομασία της ιδεολογικής τότε ομάδας νέων ανθρώπων ήταν και παραμένει «Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή». Το Χρυσή Αυγή παραπέμπει στην Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού που είναι το όραμα των Ελλήνων Εθνικιστών για μια μεγάλη Ελλάδα σε μια ελεύθερη Ευρώπη.
E.V. Τι σχέση έχετε με τον Μέγα Αλέξανδρο, το αστέρι της Βεργίνας και την αυτοκρατορία της Μακεδονίας;
Χ.Π. Μπαίνετε σε οικογενειακά θέματα! Είναι πρόγονοί μας και είμαστε υπερήφανοι που οι νέοι Έλληνες είμαστε φορείς αυτής της κοινωνίας. Βεβαίως εδώ και δεκαετίες υπάρχει ένα κρατίδιο βόρεια της Πατρίδας μας, το κρατίδιο των Σκοπίων, το οποίο θέλει να κλέψει το όνομα, μας, τα σύμβολά μας, την Ιστορία μας. Οι κρατούντες είτε Δεξιοί είναι, είτε Αριστεροί, είναι έτοιμοι να προσκυνήσουν στα κελεύσματα των μεγάλων δυνάμεων, του μεγάλου υπερατλαντικού αφεντικού, και να αναγνωρίσουν το κρατίδιο με σύνθετο όνομα με γεωγραφικό προσδιορισμό πχ. "Βόρειος Μακεδονία", λέγοντας στον ελληνικό Λαό το ψέμα ότι πρέπει οπωσδήποτε να λυθεί αυτό το πρόβλημα μεταξύ των δύο κρατών. Δεν μας ενδιαφέρει ποιοι έχουν αναγνωρίσει το κρατίδιο με το κλεψίτυπο όνομα. Εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές ποτέ δεν πρόκειται να αναγνωρίσουμε αυτό το κρατίδιο με αυτό το όνομα, γιατί πιστεύομε ότι για την Ελλάδα, για τους Έλληνες, η ονομασία Μακεδονία και το ιστορικό βάρος που φέρει αυτή η ονομασία είναι η ψυχή μας.
E.V. Για τους Γάλλους, οι Έλληνες του σήμερα είναι απόγονοι του Σωκράτη και του Πλάτωνα. Από την εποχή του Σωκράτη και του Πλάτωνα υπήρξαν πολλές μεταναστευτικές κινήσεις στην Ελλάδα, πολλοί Αλβανοί, άνθρωποι που δεν μιλούσαν ινδοευρωπαϊκές γλώσσες. Πιστεύετε ότι υπάρχει άμεση σχέση των Ελλήνων του σήμερα με τους Έλληνες του Πλάτωνα;
Χ.Π. Βεβαίως, αμεσότατη. Στο πρώτο σκέλος της τοποθέτησής σας, οι Έλληνες είναι κατευθείαν απόγονοι των Ελλήνων, πράγμα το οποίο έχει αποδειχθεί και σε σύγχρονες έρευνες. Σας παραπέμπω στην έρευνα του γενετιστή καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης του κ. Τριανταφυλλίδη, ο οποίος χρησιμοποίησε μεγάλο δείγμα DNA των Ελλήνων και ευρήματα DNA της κλασσικής περιόδου. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Εμείς όμως δεν χρειαζόμαστε κανέναν καθηγητή να το αποδείξει. Στα έθιμα, στα ήθη, στις εκφράσεις και στην γλώσσα μας, η αρχαία ψυχή και ο αρχαίος ελληνικός κόσμος ζει ακόμα και σήμερα. Ανάμεσα στην Αθήνα του Πλάτωνα και την Αθήνα την σημερινή διαμεσολαβεί η Istanbul…
Χ.Π. (Απευθύνεται στην διερμηνέα) Πείτε στον κύριο ότι η λέξη Istanbul απαγορεύεται εδώ μέσα. Υπάρχει μια Πόλη και λέγεται Κωνσταντινούπολη και ήταν η αυτοκρατορική πρωτεύουσα του μεσαιωνικού ελληνισμού.
E.V. Είναι η ίδια λέξη.
Χ.Π. Κοινώς είναι παραδεκτό ότι η λέξη αυτή χρησιμοποιείται στα τουρκικά. Η πρωτεύουσα λέγεται Κωνσταντινούπολη. Για μας είναι η αιώνια πρωτεύουσα του Ελληνισμού.
E.V. Υπερασπιζόσαστε την Μεγάλη Ιδέα των ετών 1830-1890;
Χ.Π. Βεβαίως. Η Μεγάλη Ιδέα δεν ήταν μόνο μέχρι το 1897 με τον ατυχή πόλεμο, αλλά έζησε και ζει ακόμα στα όνειρα των Ελλήνων Εθνικιστών. Οι Εβραίοι της διασποράς είχαν μια ευχή κι έλεγαν «του χρόνου στην Ιερουσαλήμ», μετά την καταστροφή του Ναού το 70 μ.Χ. Έτσι, λοιπόν, και εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές πρέπει να ευχόμεθα κάθε Πρωτοχρονιά «του χρόνου στην Κωνσταντινούπολη». Και αν η ερώτηση υπονοεί την σύγκριση μεταξύ Αθήνας και Κωνσταντινούπολης να πω στον αγαπητό μας προσκεκλημένο ότι ο Ελληνισμός πάντα πορεύθηκε με δύο πόδια, στην ιστορική του διαδρομή. Είμαστε υπερήφανοι για το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, το οποίο δημιούργησε την Ευρώπη. Σε ό,τι αφορά τις διαφορετικές θρησκείες και κουλτούρες, όπως εξελίχθηκαν στην ιστορική διαδρομή, εμείς ως σύγχρονοι Έλληνες θα πρέπει να σεβόμαστε την θρησκεία των παππούδων μας και να πιστεύουμε την θρησκεία των γονέων μας. Αλλά σε όλες τις περιπτώσεις η Χρυσή Αυγή δεν είναι ένας θρησκευτικός ή ιστορικός κύκλος, είναι ένα πολιτικό Κίνημα με λύσεις για τα σύγχρονα προβλήματα των Ελλήνων και με όραμα για την νέα Ευρώπη και την νέα Ελλάδα.
E.V. Εάν η Χρυσή Αυγή αναλάβει την εξουσία, θα είναι σκοπός της να κάνει πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη και πώς θα το επιτύχετε αυτό;
Χ.Π. Αυτά δεν γίνονται με ένα νεύμα, ούτε από την μια στιγμή στην άλλη. Αυτό είναι ένα εθνικό όραμα, ένας εθνικός σκοπός, ο οποίος, Θεού θέλοντος, -και η Ιστορία έχει πολλά παράδοξα-, και συνθηκών επιτρεπουσών, μπορεί να γίνει πραγματικότητα, και θέλουμε να γίνει πραγματικότητα. Σας ανέφερα το παράδειγμα των Εβραίων που από το 70 μ.Χ. το όνειρό τους επετεύχθη το 1948.
E.V. Ποια είναι η απάντησή σας στο ερώτημα αν η Χρυσή Αυγή θα κάνει πόλεμο με την Τουρκία για να κάνει πρωτεύουσά της την Κωνσταντινούπολη;
Χ.Π. Νομίζω ότι είναι αφελές αυτήν την στιγμή να σας πω εγώ ότι θα κηρύξουμε πόλεμο στην Τουρκία. Αυτό που πρέπει ως Χώρα να κάνουμε, είναι να έχουμε ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις, να εφαρμόσουμε αυτά που λέμε στο πρόγραμμά μας που είναι η επέκταση σε 12 μίλια των ελληνικών χωρικών υδάτων και ο καθορισμός της ελληνικής ΑΟΖ. Η Ελλάδα είναι μια πλούσια Χώρα, έχει μεγάλες πλουτοπαραγωγικές πηγές, έχει πλούσιο υπέδαφος σε πετρέλαιο, σε φυσικό αέριο, σε μεταλλεύματα, τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να παραμείνουν ανεκμετάλλευτα. Ή κάποιοι θέλουν να τα μοιραστούν και να τα αρπάξουν.
E.V. Η Χρυσή Αυγή προτείνει την έξοδο της Χώρας από την ζώνη του ευρώ και από την Ευρωπαϊκή Ένωση;
X.Π. Η Ελλάδα δεν έχει καμία θέση στην Ευρώπη των τοκογλύφων και των gay parade. Είμαστε ενάντιοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση των πολυεθνικών. Πιστεύουμε ότι είναι Οργουελικό καθεστώς. Το αυτό ισχύει και για το ευρώ. Μπήκαμε στην οικονομική ζώνη του ευρώ χωρίς να ρωτηθεί ο ελληνικός Λαός, όπως μπήκαμε στην τότε ΕΟΚ χωρίς να ερωτηθεί ο ελληνικός Λαός. Και σημειώστε ότι και στις δύο περιπτώσεις αυτές, δηλαδή και στην ΕΟΚ του 1980, αλλά και στην οικονομική ζώνη του ευρώ το 2001 μπήκαμε με πλαστά στοιχεία. Σε ό,τι αφορά το ευρώ, σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Αρχηγός του Κινήματός μας Νίκος Μιχαλολιάκος ανέφερε ότι μεταπολεμικά έχουν γίνει 69 νομισματικές ενώσεις και όλες απέτυχαν. Γιατί να επιτύχει το ευρώ;
E.V. Τον Ιούλιο του 2015 έγινε ένα δημοψήφισμα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το σχέδιο που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση. Εάν η Χρυσή Αυγή ήταν στην κυβέρνηση, στην θέση του Τσίπρα, τι θα έκανε με αυτό το ΟΧΙ του ελληνικού Λαού;
Χ.Π. Το ΟΧΙ του ελληνικού Λαού ήταν κατ’ ουσίαν ένα ΟΧΙ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ευρώ. Κατηγορούμαστε ως φασίστες με την σύγχρονη έννοια του όρου, αλλά με αυτήν την έννοια θα έπρεπε να χαρακτηρίζονται οι ίδιοι που δεν ακολουθούν τις επιταγές του ελληνικού Λαού. Ο ελληνικός Λαός αποφάσισε το 2015 με μεγάλη πλειοψηφία 61,31%. Στην υποθετική σας, λοιπόν, ερώτηση απαντώ ότι θα στηριζόμασταν στην λαϊκή δύναμη, ώστε να εξέλθει η Ελλάδα από αυτήν την μέγγενη του ευρώ και από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Να αποκτήσει εθνικό νόμισμα γιατί απαραίτητη προϋπόθεση για εθνική ανεξαρτησία, που είναι ένα από τα οράματα της Χρυσής Αυγής, είναι και το εθνικό νόμισμα.
E.V. Πιστεύετε, λοιπόν, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι πηγή ευεργετημάτων για την Ελλάδα; Πιστεύετε ότι η ελληνική οικονομία πρέπει να εκσυγχρονιστεί ή όχι; Και πιστεύετε ότι η ελληνική οικονομία είναι αρκετά σύγχρονη για την αξιοπρέπεια του ελληνικού Λαού;
Χ.Π. Πάλι θα αναφερθώ στον Αρχηγό του Κινήματός μας. Το 1987 στο περιοδικό Χρυσή Αυγή, ανέφερε ότι με τα ευρωπαϊκά προγράμματα, τις επιδοτήσεις στους αγρότες, οι αγρότες οι οποίοι την εποχή εκείνη ήσαν χαρούμενοι που παίρνανε λεφτά, θα έρθει η στιγμή που θα κλαίνε. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ήθελε με την GAT η Ευρωπαϊκή Ένωση, ήθελε να σταματήσει η εθνική παραγωγή στην Ελλάδα, να ξεχερσώσουν τα χωράφια, να κλείσουν τα εργοστάσια, να γίνουμε μια Χώρα παροχής υπηρεσιών. Με την δύναμη της πλειοψηφίας του ελληνικού Λαού, αυτού του 61% του δημοψηφίσματος που αναφέρατε τον Ιούλιο του 2015, θα έπρεπε να ξεκινήσουν άμεσα οι συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση για το Grexit, να υπάρξει ένας διεθνής λογιστικός έλεγχος του χρέους και να δούμε στην πραγματικότητα τι μας χρωστάει η Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί τελικά η Ευρωπαϊκή Ένωση χρωστάει στην Ελλάδα, και όχι η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
E.V. Γιατί το λέτε αυτό;
Χ.Π. Μας χρωστάει γιατί αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει καΐκι στα ελληνικά χωρικά ύδατα να ψαρέψει τον πλούτο του Αιγαίου. Αυτό επεβλήθη από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μας χρωστάει γιατί βάλαμε στην Πελοπόννησο να ξεχερσώσουν ελληνικές ελιές. Το λάδι το ελληνικό πωλείται μέσω Ιταλίας και η Ευρωπαϊκή Ένωση κάνει εισαγωγές από την Τυνησία, ενώ η Ελλάδα και σαν ποιότητα και σαν παραγωγή είναι η νούμερο ένα ελαιοπαραγωγός χώρα στην Ευρώπη, και ένα σωρό άλλα παραδείγματα. Προβλήματα παρόμοια έχετε και στην πατρίδα σας με τους Γάλλους αγρότες. Αυτό συμβαίνει γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι μια ένωση κρατών ισοτίμων, αλλά μια ένωση όπου υπάρχει η γερμανική κηδεμονία. Πρώτιστο καθήκον των Γερμανών είναι η προώθηση των πολυεθνικών και των δικών τους εταιρειών.
E.V. Αυτό σημαίνει ότι η Χρυσή Αυγή θα μπορούσε να δεχτεί μια Ευρωπαϊκή Ένωση, την οποία δεν θα την διοικούσε η Γερμανία;
Χ.Π. Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να είναι ένωση. Να υπάρξει αλληλοσεβασμός μεταξύ των κρατών και να είναι μια ένωση εγγύηση της ευρωπαϊκής ειρήνης. Να μην έχουμε πάλι, όπως είχαμε τον περασμένο αιώνα δύο μεγάλους πολέμους. Αλλά και αυτό να μην γίνει, δεν μας ενδιαφέρει. Η Ελλάδα υπήρξε για χιλιάδες χρόνια και χωρίς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και μπορεί να έχουμε μια ευρωπαϊκή αλληλεγγύη, αλλά πάνω απ’ όλα και πριν απ’ όλα είμαστε Έλληνες.
Χρήστος Παππάς: «Η Χρυσή Αυγή ενάντια στην Ευρώπη των τοκογλύφων»
«Η σκηνή διαδραματίζεται απέναντι από την Πρεσβεία της Γαλλίας στην Αθήνα, στην λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας. Είναι η πλαϊνή είσοδος της Βουλής όπου συνωστίζονται οι επισκέπτες. Έχω ραντεβού με τον Χρήστο Παππά της Χρυσής Αυγής. Οι Αστυνομικοί στην υποδοχή με ρωτούν ποιον έρχομαι να δω. Όταν λέω "Χρυσή Αυγή" οι ματιές σηκώνονται σαν να παρακαλούν τον ουρανό. Γιατί συνέντευξη με την Χρυσή Αυγή; Όπως στην Γαλλία έτσι και στην Ελλάδα έχει δαιμονοποιηθεί πιο πολύ και από το Front National. Όπως πάντα, δυο επιλογές υπάρχουν, ή μποϋκοτάρεις ή δαιμονοποιείς. Όμως δίνουμε τον λόγο, και αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε, ποιο είναι το καύσιμο που επιτρέπει σε αυτό το κόμμα να είναι συνεχώς στην Ελληνική Βουλή από το 2012. Έθεσα στον Χρήστο Παππά όλες τις απαραίτητες ερωτήσεις, και ο βουλευτής μου απάντησε για το Ολοκαύτωμα, την Ευρώπη και το ευρώ, την Τουρκία, την μετανάστευση. Ο καθένας ας αποφασίσει ο ίδιος για τον εξτρεμισμό της Χρυσής Αυγής. Δεν επιχείρησα να είμαι αμερόληπτος, αλλά έντιμος και χωρίς άχρηστο πάθος. Είναι σημαντική η διαφάνεια με την οποία η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζει τις αναφορές στην Ιστορία. Ο Χρήστος Παππάς μας θυμίζει ότι υπό την διεύθυνση του συντηρητικού εθνικιστή Μεταξά οι Έλληνες αντιστάθηκαν άριστα στο Μουσολίνι κατ’ αρχήν και στον Χίτλερ στην συνέχεια. Η διαφορά με το καθεστώς του Βισύ είναι κολοσσιαία. Παίρνοντας το μέρος του Μεταξά, είσαι με το μέρος της αντίστασης, όχι των συνεργατών. Η Χρυσή Αυγή προέρχεται από αυτήν την Μεταξική παράδοση, εθνικιστική, απολυταρχικά αντιφιλελεύθερη». Ο Eric Verhaeghe έχει σπουδάσει Ιστορία και Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού. Σπούδασε ακόμη στην περίφημη σχολή Δημόσιας Διοίκησης, ΕΝΑ. Εργάστηκε στον Δήμο του Παρισιού. Είναι συγγραφέας τεσσάρων βιβλίων και τακτικός συνεργάτης γαλλικών ειδησεογραφικών πρακτορείων.
Eric Verhaeghe: Υπάρχει ένα σοβαρό θέμα για τους Γάλλους οι οποίοι ακούν ότι η Χρυσή Αυγή αποτελείται από νοσταλγούς του Αδόλφου Χίτλερ. Είστε νοσταλγοί του Αδόλφου Χίτλερ;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΠΑΣ: Η Χρυσή Αυγή είναι ένα σύγχρονο πολιτικό Κίνημα. Δεν είναι ιστορικός σύλλογος. Όταν το 1940- 1941 κάποιοι στην Πατρίδα σας φωνάζανε «pourquoi» και η γραμμή Maginot έπεφτε σαν χάρτινος πύργος, κάποιοι Έλληνες στρατιώτες πρόγονοί μας, μεταξύ των οποίων και ο παππούς μου, πατέρας της μητέρας μου, αξιωματικός του ελληνικού Στρατού, πολεμούσαν τους Γερμανούς στην γραμμή Μεταξά. Το ίδιο θα κάναμε αν είχαμε την τύχη να ηγηθούμε κι εμείς την περίοδο εκείνη. Σε ό,τι αφορά το πολιτικό σκέλος, δεν θα αρνηθούμε ότι η Χρυσή Αυγή από τα πρώτα χρόνια της πορείας της, και όχι από την πολιτικοποίησή της τα τελευταία χρόνια, είχε γοητευθεί από τα εθνικιστικά καθεστώτα του Μεσοπολέμου. Υπήρξαν άρθρα στο περιοδικό μας και για τον εθνικοσοσιαλισμό και για τον φασισμό, και για την δράση των Γάλλων εθνικιστών του 1936, αυτά όμως δεν είναι πολιτική, είναι Ιστορία. Και να σας το πω ξεκάθαρα. Για το παρελθόν μας δεν θα κάνουμε σε κανέναν δήλωση μετανοίας. Πολύ περισσότερο δεν θα απολογηθούμε στους κυβερνητικούς, οι οποίοι ευθύνονται για την κατάσταση στην οποίαν έχει περιέλθει ο ελληνικός Λαός, σε όλους αυτούς τους ασπόνδυλους που πίσω από τα γραφεία τους έχουν την φωτογραφία του Λένιν.
E.V.: Στην Χρυσή Αυγή, πιστεύετε ότι υπήρξε καταστροφή της εβραϊκής κοινότητας της Θεσσαλονίκης ή αρνείστε την ύπαρξη της καταστροφής αυτής;
Χ.Π. Βεβαίως και υπήρξε. Και πάλι, αυτό είναι ένα ιστορικό θέμα, δεν φταίω εγώ γι’ αυτό, ούτε η Χρυσή Αυγή. Και μια που είπατε για την Θεσσαλονίκη, για μας η Θεσσαλονίκη ποτέ δεν ήταν μια πολυεθνική πόλη. Ήταν, είναι και θα είναι ελληνική. Απελευθερώθηκε τον Οκτώβριο του 1912 με τα όπλα του ελληνικού στρατού, και κάποιες μειονότητες τότε ήσαν στο πλευρό των Τούρκων και δεν ήθελαν την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και την ελληνική διοίκηση.
E.V.: Όταν βλέπετε την συμπεριφορά του Τούρκου προέδρου Ερντογάν και τον αυταρχισμό του, ποια είναι η αντίδραση της Χρυσής Αυγής;
Χ.Π. Όσο χειρότερα πηγαίνει ένας εχθρός μας, και οι Τούρκοι είναι ένας προαιώνιος εχθρός του Ελληνισμού, τόσο πιο ευχαριστημένοι είμαστε. Όλα δείχνουν βέβαια ότι ο Ερντογάν αυτήν την στιγμή θέλει να εξελιχθεί σε απόλυτο άρχοντα του πολιτικού παιχνιδιού της Τουρκίας, σ’ έναν νέο σουλτάνο. Είναι τόσες, όμως, οι εθνότητες, τόσες οι διαφορές, ένα κράτος-μωσαϊκό που υπάρχει αυτήν την στιγμή στην Τουρκία, που ελπίζω η γειτονική μας χώρα να διαλυθεί.
E.V: Τι εννοείτε να διαλυθεί;
Χ.Π. Να διαλυθεί σε πολλά κράτη. Ξέρετε, τα σύνορα αλλάζουν. Οι λαοί μας και ο ελληνικός Λαός είναι αποκοιμισμένος στον σύγχρονο καταναλωτισμό, και νομίζει ότι τα σύνορα είναι αυτά που υπάρχουν, που υπήρχαν πάντα. Δεν υπήρχαν πάντα. Χύνεται πολύ αίμα στους αιώνες για τις αλλαγές των συνόρων. Το δραματικό με την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ότι το σχέδιό τους είναι να καταστρέψουν τα εθνικά κράτη. Αυτήν την στιγμή η Ε.Ε. είναι το πιο βαρύ όχημα της παγκοσμιοποίησης. Θέλουν η Ε.Ε. να λειτουργήσει με τις Περιφέρειες, πχ. περιφέρεια Πελοποννήσου κτλ.
E.V. Ήρθα εδώ να σας πάρω συνέντευξη, και διαπίστωσα ότι η Χρυσή Αυγή βρίσκεται υπό την επίβλεψη του ελληνικού συστήματος.
Χ.Π. Τι θέλετε να πείτε;
E.V. Όταν φτάσαμε στο ελληνικό κοινοβούλιο, και είπα θέλω να δω τον κ. Παππά, έχω ένα ραντεβού, αισθάνθηκα ότι οι αστυνομικοί και οι υπάλληλοι θέλουν να βάλουν ένα φρένο και ότι -αυτό είναι υποκειμενικό-, δεν είστε ευπρόσδεκτοι εδώ.
Χ.Π. Δεν είναι υποκειμενικό, ισχύει, και είναι μια παρακαταθήκη δική μας, ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο. Αυτό που θα έπρεπε να σας εκπλήξει είναι αν σας άνοιγαν την πόρτα όταν λέγατε για την Χρυσή Αυγή. Το να είσαι εθνικιστής στον ισοπεδωτισμό του 2017, θέλει καρδιά, θέλει πίστη, θέλει Αρχηγό, θέλει πολιτικό όραμα και, ευτυχώς η Χρυσή Αυγή τα διαθέτει αυτά. Διαθέτουμε και πείσμα. Έχουμε πάει και 18 μήνες φυλακή για τις ιδέες μας, ο Αρχηγός μας και πολλοί βουλευτές.
E.V. Ας υποθέσουμε ότι αύριο κερδίζετε τις εκλογές, στην Ελλάδα θα έχετε πολλούς δημοσίους υπαλλήλους. Πώς θα πείσετε αυτούς τους δημοσίους υπαλλήλους, που αποτελούν την κρατική μηχανή, να υλοποιήσουν το πρόγραμμά σας;
Χ.Π. Εφόσον έχουμε γίνει ο πυλώνας της εξουσίας, και είμαστε κυβέρνηση, πάρα πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι θα είναι ψηφοφόροι μας. Και, όπως ξέρετε από την Ιστορία, η μάζα, ο κόσμος, πάει με τον ισχυρό. Πιστεύετε, λοιπόν, εσείς ότι σήμερα όλοι οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι είναι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ;
E.V. Λέγεται ότι ο Τσίπρας βάζει σε θέσεις δικούς του ανθρώπους που επιλέγει αυτός και πολιτικοποιεί το σύστημα.
Χ.Π. Στο προτεκτοράτο που λέγεται Ελλάδα, το οποίο ως σύγχρονο κράτος έχει μια Ιστορία 200 ετών, αυτό είναι παράδοση. Δεν πρωτοτυπεί ο Τσίπρας, ο οποίος, να σημειώσω, είναι μια τραγική φιγούρα στην σύγχρονη πολιτική ιστορία: Από την μια βρίσκεται στην Κούβα με το αριστερό χέρι τεντωμένο σε γροθιά να τιμά τον Φιντέλ Κάστρο, και από την άλλη έρχεται στο Παρίσι, στην πρωτεύουσά σας, και συνδιαλέγεται με τον Ρόθτσιλντ ή πηγαίνει στο Βερολίνο και συνδιαλέγεται με τον Ντράγκι και την Μέρκελ. Πολιτικά είναι ένα σύγχρονος Ιανός. Στο εξωτερικό είναι ένα εξαρτώμενο των διεθνών τοκογλύφων και της παγκοσμιοποίησης, των ισχυρών, δηλαδή, Αμερικής και Ευρώπης, στο δε εσωτερικό παρουσιάζει την μπολσεβίκικη μορφή του, που είναι η εθνική αποδόμηση, με συνεχή νομοσχέδια τα οποία πλήττουν την εθνική ζωή, την θρησκεία, την οικογένεια, δηλαδή τους πυλώνες που κράτησαν το ελληνικό Έθνος εδώ και χιλιάδες χρόνια.
E.V. Χρησιμοποιήσατε την έκφραση ότι ο κ. Τσίπρας πήγε στο Παρίσι για να συνδιαλλαγεί με τους Ρόθτσιλντ.
Χ.Π. Και όχι μόνο με αυτούς
E.V. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι θέλετε να πείτε;
Χ.Π. Με το διεθνές κεφάλαιο, με αυτούς οι οποίοι οικονομικά στραγγαλίζουν τους ευρωπαϊκούς λαούς. Το Κίνημά μας είναι βαθιά σοσιαλιστικό, είμαστε υπερασπιστές της κοινωνικής δικαιοσύνης και των δικαιωμάτων του λαού. Σε καμία των περιπτώσεων δεν είμεθα υπερασπιστές της ασυδοσίας του κεφαλαίου.
E.V. Πιστεύετε ότι το μεγάλο κεφάλαιο σήμερα είναι οι Ρόθτσιλντ ή οι Γερμανοί τραπεζίτες που δεν θέλουν να πληρώσει το γερμανικό κράτος για τους Έλληνες;
Χ.Π. Δεν είναι μόνο οι τραπεζίτες, δεν είναι μόνο οι Γερμανοί, είναι και οι άγνωστοι τραπεζίτες μιας ιδιωτικής τράπεζας που λέγεται FED, που τυπώνουν το δολάριο και το πουλάνε στο αμερικανικό κράτος.
E.V. Οι Γερμανοί δέχτηκαν για την χώρα τους να γίνει αναδιάρθρωση του συστήματος συνταξιοδοτήσεων, και ζητούν να γίνει μια ανάλογη αναδιάρθρωση, ένας εκσυγχρονισμός του συστήματος συνταξιοδότησης, στην Ελλάδα. Ποια είναι η θέση της Χρυσής Αυγής;
Χ.Π. Όταν γίνει αναδιάρθρωση του επίπλαστου ελληνικού χρέους. Όταν χαριστεί το μεγαλύτερο κομμάτι του ελληνικού χρέους, όπως χαρίστηκε στην Γερμανία το 1952, τότε μπορούμε να το συζητήσουμε, όχι επειδή το ζητούν οι Γερμανοί, αλλά επειδή υπάρχει ανάγκη να γίνει. Αυτό είναι ένα πρόβλημα άμεσα συνδεδεμένο με το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδος που είναι το δημογραφικό, το οποίο σε συνδυασμό με την αθρόα εισβολή χιλιάδων λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, δημιουργεί ένα εκρηκτικό περιβάλλον στην Πατρίδα μας.
E.V. Εάν φτάσετε στην εξουσία πώς θα εξηγήσετε στην γερμανική κυβέρνηση ότι το παιχνίδι σταματάει εδώ;
Χ.Π. Θέλουμε τις σχέσεις που είχαμε και όταν δεν ήμασταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όταν υπήρχε το μάρκο, υπήρχε και η δραχμή. Αυτό δεν γίνεται με ένα μαγικό ραβδάκι. Θέλει θυσίες από τον ελληνικό Λαό, και η Ιστορία έχει αποδείξει ότι η εθνική ανεξαρτησία και η αξιοπρέπεια, η ελευθερία δηλαδή, κατακτιέται και δεν χαρίζεται.
E.V. Πιστεύετε ότι ο ελληνικός Λαός θα σας ακολουθήσει;
Χ.Π. Ήδη μας ακολουθεί ένα αρκετά ζωντανό και μεγάλο κομμάτι. Εξάλλου δεν είναι το ευ στο πολύ, «ουκ εν τω πολλώ το ευ». Την Ιστορία, την γράφουν οι ισχυρές μειοψηφίες.